Kunskapsbas

Visa alla artiklar

Chattsupport

Starta chatt

E-postsupport

Skicka meddelande

Telefonsupport

Öppettider:
Mån - Fre (08:00 - 17:00)

Jörgen Pålsson, Kundtjänst

Kundnöjdhet

Reklamation

Hur vi ser på klagomål
Svensk Bolagsförmedling AB sträver efter att kontinuerligt arbeta med att förbättra våra tjänster. En viktig del i detta arbetet er därför att ta missnöjda kunders klagomål på största allvar. Vi har en egen policy som behandlar detta och som lägger speciellt stor vikt vid att lyssna på missnöjda kunder för att snabbt och sakligt utreda vad som har hänt. Därför föredrar vi at alla klagomål/reklamationer beskrivs så noggrant som möjligt via vårt kontaktschema.

Vart du vänder dig
Enklaste och snabbaste sättet att utreda fel som du upplever är gjorda, är att fylla ut vårt kontaktschema til vänster och beskriva vad du anser är felhanterat. Ofta behöver vi göra olika utredningar där vi måste ta fram material och/eller vad som har blivit sagt i samtalen med vår personal. Vi har de bästa förutsättningarna för att snabbt kunna utföra en sådan utredning och ge dig svar inom kort tid om formuläret är ifyllt så noggrant och beskrivande som möjligt.

Hantering av klagomål
När du har fyllt ut formuläret, skickas en automatisk bekräftelse til din email om vi har mottagit din reklamation. Därefter kommer du att få tilldelat en kontaktperson och ett saksnummer. Önskar du att komplettera ärendet med fler uppgifter, så svarar du tillbaka till oss med saksnummret i ämnesraden. Detta är viktigt för att hela dialogen ska fortsätta i samma tråd.

Ditt namn*

Din epost*

Telefonnummer

Företagsnamn/org.nr

Ditt meddelande

Ring oss

08-123 503 30